Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCi - pytanie o osprzęt
Autor Wiadomość
fazis 
fazis

Auto: A4 B5 AVANT
Silnik: AVG powered by Ali
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: było S jest PO
Wysłany: 18-01-2011, 14:47   Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCi - pytanie o osprzęt

Witam

Takie pytanko - ford mondeo w 2003 roku (o ile mnie pamięć nie myli) przeszedł lift i z tego co gdzieś tam zasłyszałem to zmieniony został w tym samym czasie osprzęt z Delphi na Siemens który okazał się znacznie bardziej niezawodny. Zastanawiam się nad kupnem mondka z silnikiem 2.0 TDCi w wersji 130KM i chciałbym wiedzieć od którego rocznika szukać, żeby kupić coś co powinno być mniej awaryjne. Orientujecie się kiedy dokładnie ten osprzęt był zmieniany i czy to w ogóle jest prawda że Siemens jest potencjalnie mniej awaryjny?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
_________________
Ali Power - 140@310
 
 
Krzysztof 


Auto: Golf Variant
Silnik: AJM 185KM
Wiek: 49
Dołączył: 27 Mar 2004
Posty: 753
Skąd: Katowice
Wysłany: 18-01-2011, 22:23   

W silnikach po 2003r 115KM, 130KM i 155KM zastosowano tylko nowy sterownik Dephi, natomiast wtryskiwacze są takie same (konstrukcyjnie) Delphi które słyną z awaryjności. Jedyne pocieszenie, że jest w miarę przystępna cena za regeneracje tych wtryskiwaczy. System wtryskowy Siemens był stosowany w nowych modelach po 2007r. Z siemensami jest gorsza sprawa, bo mało kto regeneruje i cena jest wyższa.
_________________
DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
 
 
 
Lelon 

Auto: C-Max
Silnik: 2.0TDCi 136KM
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 74
Skąd: Raszyn/W-wa
Wysłany: 19-01-2011, 00:19   

ale za to Siemensy są bardzo przyzwoite jeżeli chodzi o trwałość.
 
 
fazis 
fazis

Auto: A4 B5 AVANT
Silnik: AVG powered by Ali
Wiek: 36
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: było S jest PO
Wysłany: 20-01-2011, 08:46   

Dzięki Krzysztof.

A tak swoją drogą to mam wrażenie że z tą awaryjnością Delphi to też jest taka troche urban legend bo miałem przez 6 lat focusa TDCi - 100KM i zrobiłem 180kkm. Przed sprzedażą kupiec sobie zażyczył zrobić testa układu wtryskowego - wyszło że parametry prawie jak w nowych. No ale ja tankowałem tylko zwykłą ropkę na stacjach typu Shell, BP i to takich na których mają przemiał więc szansa trafienia na jakąś lipe jest minimalizowana. Zastanawiam się czy to nie jest tak że po prostu jeździ tego pełno więc ilość robi skale - dużo aut z wtryskami delphi to dużo się sypie, a to też spowodowało powstanie na rynku potrzeby regeneracji :) .
_________________
Ali Power - 140@310
 
 
Lelon 

Auto: C-Max
Silnik: 2.0TDCi 136KM
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 74
Skąd: Raszyn/W-wa
Wysłany: 20-01-2011, 14:10   

Niestety w Mondeo MKIII to nie jest urban legend.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group