Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
Podnoszący poziom oleju - 1.9 BLS
Autor Wiadomość
troopers 

Auto: Leon 1P
Silnik: 1.9 BLS
Wiek: 28
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 59
Skąd: K-lin
Wysłany: 24-08-2012, 11:26   Podnoszący poziom oleju - 1.9 BLS

Panowie tak jak w temacie, normalnie powli mi ręce opadają bo ciągle coś :) , tak czy inaczej turbo od paska 2.0 zamontowane, jedynie pozostał problem podnoszącego się poziomu oleju i pewnie to on był powodem rozrzedzenia się oleju ropą i turbawki padały ... :-/ teraz nie chcę stracić kolejnej , a mianowicie podnosi mi sie poziom oleju :-/ ....


auto nie kopci ciągnie ładnie, odpala normalnie ... płyny nie ubywa nic a nic ... jedynie przybywa oleju - miesza się z ropą ... niby miałem podkładki na pompki dawane nowe, ale jakoś do końca nie ufam mechanikowi swojemu ... właśnie jestem w trakcie ustalania terminu z Robsem, i wpadam ogarnąć to no i od razu wywalę dpfa bo może po częśći też on krzaczyno i skoro już turbo od paska 2.0 siedzi no to podkręci się go trochę.... tylko gdzie jeszcze może mieszać się ropa z olejem? może montując źle mu się podkładki podwinęły, albo ta opisywana na forach pompa vacum? zresztą czekam na termin i mam nadzieje , że w końcu się będę mógł w pełni cieszyć z jazdy :)

pozdr

[ Dodano: 17-09-2012, 14:11 ]
Witam ponownie, po zdjęciu pokrywy okazało się, że wałek rozrządu jest wytarty ... czy wytarty wałek rozrządu + lejący wtrysk (na 1 cylindrze z tego co pamiętam wartość ok 2.7 miał) mógł powodować ciągłe mieszanie się olej z paliwkiem? pzdr
 
 
 
speckom 

Auto: mk2 i a4
Silnik: 1z
Wiek: 32
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: DBC
Wysłany: 25-09-2012, 09:45   

leją wtryski ,może pęknieta glowica gdzieś, ale bardziej stawiam na wtryski.
_________________
Czyszczenie nastawników indukcyjnych hdk vw audi 1.9 tdi TANIO I DOBRZE !!! ,REGENERACJA WTRYSKIWACZY ,ZESTAWY TUNINGOWE 216-STKI I inne mody tdi- 1z/ahu/afn/ahv/asv
 
 
 
maxoff77 

Auto: mkIII afn->mkV bxe
Silnik: afn->bxe
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 11
Skąd: małopolska
Wysłany: 25-09-2012, 16:31   

DPF jak się wypala to leje ci więcej wachy której motor nie przepali i ląduje w silniku, pewnie jeździsz po mieście większość więc masz przyczynę i teraz albo DPF wywalisz, albo musisz auto w cyklu wypalania DPF przegonić po trasie. pozdro.
 
 
troopers 

Auto: Leon 1P
Silnik: 1.9 BLS
Wiek: 28
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 59
Skąd: K-lin
Wysłany: 26-09-2012, 16:11   

@speckom powiem Ci tak, byłem u Robsa i chłopaków moda robić , ale nie zrobiliśmy bo właśnie lała pompka (korekcji z tego co pamiętam miała ok 2.7) więc Rob nie robił moda ale skoro już do chłopaków przyjechałem do DPF wywaliliśmy.... ale poziom oleju się podnosił, więc odstawiłem autko do lokalnego mechanika by wymienił pompkę , ściągnął pokrywę zaworów no i skończyło się na wymianie 2 pompek + wałka rozrządu . Zalany nowy olej bo tamten już był rozrzedzony.... i teraz tylko pozostaje kontrola stanu oleju ... tylko denerwuje mnie ten czarny bagnet ;-/ bo jakoś ciężko mi kontrolować na tym czarnym kolorze .... macie jakiś patent można to dziadostwo kolorkiem walnąć?

mechanika który wymieniał pompki, mówił, że głowica jest ok gniazda nie wywalone jeszcze itp. dał nowe uszczelniacze i teraz tylko pozostaje kontrola... ale mówił, że bankowo winne były 2 pompki , że mi stan oleju podnosiło (co spowodowało że turbo padło jedno i drugie ). Kazał teraz kontrolować tylko stan. Bo jeszcze pozostaje kwestia tej pompy tandemowej. Skoro wtryski wymienił, uszczelniacze, gniazda ok.... więc zobaczymy jak coś będę pisał. pozdr
 
 
 
speckom 

Auto: mk2 i a4
Silnik: 1z
Wiek: 32
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: DBC
Wysłany: 27-09-2012, 06:31   

bagnet mozesz pomalowac farbą epoksydową albo jakimś mocnym sprayem acrylowym. oja porażka jak widze z tymi pompkami,nigdy tego nie kupie,wole juz starymi asv czy 1z jezdzic,jeszcze ten dpf ,masakra,i tylko ci wspolczuje.
_________________
Czyszczenie nastawników indukcyjnych hdk vw audi 1.9 tdi TANIO I DOBRZE !!! ,REGENERACJA WTRYSKIWACZY ,ZESTAWY TUNINGOWE 216-STKI I inne mody tdi- 1z/ahu/afn/ahv/asv
 
 
 
troopers 

Auto: Leon 1P
Silnik: 1.9 BLS
Wiek: 28
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 59
Skąd: K-lin
Wysłany: 29-09-2012, 11:10   

ok pomaluje bo zawsze mam problem z określeniem stanu ...wiesz akurat DPF w sumie nie był zajechany ani nic ale skoro nie mogłem zmapować go bo lał wtrysk - to by nie wrócić z niczym to DPFa wywaliliśmy, przynajmniej przy późniejszym podnoszeniu mocy nie będzie go ograniczał.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group