Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem - Emission Workshop
Autor Wiadomość
herman 

Auto: Octavia
Silnik: 1.9 TDI ASZ
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 2
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 25-07-2006, 19:52   Problem - Emission Workshop

Witam

Mam taki mały problemik z autkiem..Na maxidocie wyświetla mi sie napis Emission Workshop i towarzyszy temu zapalony check engine..Czasem sobie to gaśnie potem znowu sie zapala..Podczas jazdy jak sie zapali to często też razem z kontrolką od ASR-u
Czasem po uruchomieniu silnika sie pali a po przejechaniu 300-400 m gaśnie, lub na odwrót

Pozdrawiam i bede wdzieczny za sugestie
 
 
palioza 

Auto: Octavia II 2.0TDI
Silnik: BKD 220KM,420Nm
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 6
Skąd: Katowice
Wysłany: 25-07-2006, 20:15   

hej, wlasnie mialem zamiar pisac o tym samym u mnie ;)

pare dni temu pojawil mi sie tez Emission Workshop na wyswietlaczu + check engine...
Przy okazji jak stalem na swiatlach, to klima sie wylaczala, jak jechalem bylo wszystko ok (ta przypadlosc zaczela sie rownoczesnie z check engine).

Moowie swietnie, to do Aliego coby wgral serie, wymontowac xenony i do serwisu.
Wczoraj dotarlem... gosciu podlacza vasa (kurde to jest na prawde "napraw samochod" dla debili prowadzi za raczke jak trzeba).
Bledy wyskoczyly:
- za duze cisnienie w klimie
- blad wentylatora
- blad zaworu przypominajaego przepustnice w kolektorze dolotowym (jak sie sciagnie ta szeroka rure od frontu to to zaraz jest w glebi.

W kazdym razie okazalo sie, ze spalil sie silniczek sterujacy ta przepustnica, zrobil zwarcie, spalil bezpiecznik i przy okazji spalenia bezpiecznika padl wentylator od chlodnicy (stad to wylaczanie sie klimy i bledy o za duzym cisnieniu) sciagaja mi na jutro taki uszkodzone cos (na szczescie bylo w Poznaniu od reki) i bedzie wymiana.
Oczywiscie pod tym komunikatem moze kryc sie milion innych usterek, wiec nic tylko vag, vas czy cos.

Oczywiscie silniczek spalil sie w pozycji otwarte (inaczej by sie nie dalo jechac).
I w zwiazku z tym az nie chce sie zastanawiac co by sie stalo jakby turbina zaczela puszczac olej :/ nie bylbym w stanie wylaczyc silnika, no, chyba, ze sam bym wpadl na zatkanie dolotu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group