Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6
Autor Wiadomość
skecz


Dołączył: 12 Cze 2004
Posty: 87
Skąd: Starachowice
  Wysłany: 12-06-2004, 21:33   Audi A6

Witam Wszystkich!!
Na początek chciał bym sie Przywitać bowiem to są moje początki z forum :D

Rozwarzamy z moim staruszkiem kupno Audi A6 Quattro 2.5 TDI V6 180 PS Tiptronik.
I w związku z tym chciałbym zapytać spejalistów :D jak to można najlepiej zawirusować i na ile??
I czy by nie było problemu z skrzynią lub z czymś innym jeszcze??

Za wszelkie informacje serdecznie z góry wielkie dzieki!!
 
 
 
tora
DIAGTRONIK


Dołączył: 31 Mar 2004
Posty: 108
Skąd: Yanki
Wysłany: 12-06-2004, 22:59   Re: Audi A6

skecz napisał/a:
Witam Wszystkich!!
Na początek chciał bym sie Przywitać bowiem to są moje początki z forum :D

Rozwarzamy z moim staruszkiem kupno Audi A6 Quattro 2.5 TDI V6 180 PS Tiptronik.
I w związku z tym chciałbym zapytać spejalistów :D jak to można najlepiej zawirusować i na ile??
I czy by nie było problemu z skrzynią lub z czymś innym jeszcze??

Za wszelkie informacje serdecznie z góry wielkie dzieki!!


wygląda to tak:

jeśli fura ma mały przebieg, tak do 200000km i nie była mocno bita to można to brać.
jeśli dzwon był bardziej z przodu, następstwa w silniku i w skrzyni są zazwyczai na tyle duże że nie warto sobie głowy zawracać.
jeśli chodzi o tuning, to silnik ten jest już troche tuningowany, więc efekty nie będą oszałamiające, ale będą.
sterownik w pompie wtryskowej ma jakąś tolerancję dawek paliw , jedne auta wychodzą lepiej inne gorzej. do pompy niestety nie da sie dobrać.
fura nie jest zła, niestety silnik nie należy do udanych.
wycierają sie wałki w głowicy, i takie małe elementy likwidujące luzy na zaworach.
czasem lubi się urwać zawór, ale to tylko czasem, od przypadku do przypadku.
rozżądzik też troszke kosztuje :roll:
generalnie fajna fura
ale ja bym takiego motoru nie kupił.
_________________
DRAGTRONIK
powered by masters tuning oddział YANKI
 
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: A3
Silnik: CBBB
Wiek: 78
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5703
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-06-2004, 12:00   Re: Audi A6

tora napisał/a:
skecz napisał/a:
Witam Wszystkich!!
Na początek chciał bym sie Przywitać bowiem to są moje początki z forum :D

Rozwarzamy z moim staruszkiem kupno Audi A6 Quattro 2.5 TDI V6 180 PS Tiptronik.
I w związku z tym chciałbym zapytać spejalistów :D jak to można najlepiej zawirusować i na ile??
I czy by nie było problemu z skrzynią lub z czymś innym jeszcze??

Za wszelkie informacje serdecznie z góry wielkie dzieki!!


wygląda to tak:

jeśli fura ma mały przebieg, tak do 200000km i nie była mocno bita to można to brać.
jeśli dzwon był bardziej z przodu, następstwa w silniku i w skrzyni są zazwyczai na tyle duże że nie warto sobie głowy zawracać.
jeśli chodzi o tuning, to silnik ten jest już troche tuningowany, więc efekty nie będą oszałamiające, ale będą.
sterownik w pompie wtryskowej ma jakąś tolerancję dawek paliw , jedne auta wychodzą lepiej inne gorzej. do pompy niestety nie da sie dobrać.
fura nie jest zła, niestety silnik nie należy do udanych.
wycierają sie wałki w głowicy, i takie małe elementy likwidujące luzy na zaworach.
czasem lubi się urwać zawór, ale to tylko czasem, od przypadku do przypadku.
rozżądzik też troszke kosztuje :roll:
generalnie fajna fura
ale ja bym takiego motoru nie kupił.


A ja bym kupił. Dużo racji jest Tora w Twoich słowach ale .....ja lubie te motorki. Wysoka kultura pracy no i 6 cylindrów. Oczywiście ...silniczk taki po unfalu nigdy nie odzyska dawnej świetności z przed katastrofy.
Przypadki wycierania sie wałków oraz inne mechaniczne uszkodzenia....wynikają zazwyczaj z niedbalstwa użytkownika. Także naprawa po unfalu przeprowadzana jest często byle jak, w oparciu o używane graty zakupione na śmietniku pod Poznaniem :twisted: . Ten silniczek niestety...wymaga troski i jeśli ktoś pilnuje terminów obsług, wymian oliwy i rozrządu....silniczek ten odwzajemnia się zadowalającymi parametrami.

Jeśli chodzi o podkręcanie mocy....to zgadzam się z Krzyśkiem.....nie za bardzo można poszaleć. Ponadto Tiptronic może trochę pajacować co objawia się że przy nagłym przyspieszaniu skrzynia "Nie wie" na którym biegu ma jechać. Mialem ostatnio taki przypadek w A6 i musiałem dokonać korekty programu właśnie ze względu na getribe

ponadto fura mi się podoba i kupiłbym ją z tym silnikiem...ale pod warunkiem że nie bita była....w przód :wink:
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
skecz


Dołączył: 12 Cze 2004
Posty: 87
Skąd: Starachowice
Wysłany: 14-06-2004, 19:19   

Dzieki za informacje :)
To jush wiem że silniczek jest OK!! A zawieszeniowo tesh wiem bo miałem z tym że 2.5 150PS i nie quattro ale sie jeżdziło super!! I tylko jak nam się uda sprzedać teraźniejszego furaka to wciele ten plan z 180PS :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
...:::2.5 TDI 180PS:::...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group