Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
JAK PODKRĘCIĆ AUDI B4 1.9TDI SILNIK 1Z
Autor Wiadomość
RRR18f1 

Auto: Audi B4 1.9TDI
Silnik: 1.9tdi
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-02-2009, 15:45   JAK PODKRĘCIĆ AUDI B4 1.9TDI SILNIK 1Z

Witam wszystkich mam pytanko chciałbym dodać troszkę mocy swojej 90KM audi zastanawiam się nad zakupem box-a z allegro podaję link: http://moto.allegro.pl/it...i_60nm_pro.html Ta moc, co oni podają jest pewnie przesadzona, ale zawsze napewno kilka koni więcej, mam vag-com firmy viaken czy da się coś nim podkręcić mój silnik czy lepiej zamontować tego box-a nie ukrywam, że jestem raczej amatorem i że jeśli by coś dało radę zrobić tym vagiem to prosiłbym o dokładne wskazówki. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję!
 
 
niwdew 
Ride for Fun

Auto: Passat B4
Silnik: 1Z
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Starachowice/Kraków
Wysłany: 15-02-2009, 11:16   

Chyba wszyscy tu znają tańszą metode podniesiania mocy w 1Z... tańszą o jakieś 98 zł.. a efekt ten sam
_________________
Ride for fun
Vorsprung durch Diesel
 
 
RRR18f1 

Auto: Audi B4 1.9TDI
Silnik: 1.9tdi
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-02-2009, 14:09   

a czy byś mógł mi zdradzić tą metode bym ci był bardzo wdzięczny :D
 
 
rosomakx4 

Auto: A4 AWX
Silnik: 1,9 AWX
Wiek: 36
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 223
Skąd: Gliwice
Wysłany: 15-02-2009, 15:12   

Poczytaj uważnie komentarze z poprzednich aukcji swoją drogą niezły tupet nazywać rezystor chipem ;

Chip to nie zwykły opornik, a właśnie to otrzymałem. Gdy dałem do zrozumienia, że jestem nie zadowolony, sprzedawca zaproponował mi zwrot pieniędzy za wystawienie pozytywnego komentarza, co jest moim zdaniem nieetyczne. NIE POLECAM W 100%
[Odpowiedź z:nie 11 sty 2009 22:35:20 CET] Kontrahent kompletnie niepoważny CHIP naprawdę działa lecz skoro się go nawet nie montowało to skąd pan wie że jest inaczej skoro inni są zadowoleni z efektu działania. Proszę na przyszłość testować a później wystawiać opinie.


piter3362 (1) (Kupujący) Negatywny pią 09 sty 2009 22:53:51 CET 501823145 Pokaż
Przyznaję dałem się nabrać. Totalna ściema w opisie. Jak oporniczek, wart kilka groszy w każdym sklepie elektronicznym, może podnieść moc samochodu o kilkadziesiąt koni? Zdecydowanie odradzam, szkoda nawet tych kilkunastu złotych.

Swoją drogą jeśli Ci nie szkoda autka to montuj takie badziewia i daj znać jak długo pojeździłeś
 
 
RRR18f1 

Auto: Audi B4 1.9TDI
Silnik: 1.9tdi
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15-02-2009, 17:13   

Dzięki za to ostrzeżenie właśnie po to stworzyłem tego posta aby się dowiedzieć czegoś o takim sposobie tubingu jak box i czy jest coś lepszego i nie drogiego. Box mnie zainteresował ponieważ znajomy sobie sprowadził golfa 3 z Niemiec który ma założonego box-a przez serwis VW i nawet w dowodzie ma zmienioną moc z 90 na 110km ale to na pewno jest coś innego niż to co sprzedają na allegro jeszcze raz dziękuję za wszystkie wypowiedzi i podpowiedzi w skutecznym nie drogim i bezpiecznym dodaniu mocy mojemu autku
 
 
Fazer TDI 

Auto: GOLF 3 Variant
Silnik: 1.9 TDI, 1Z
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15-02-2009, 20:46   

Witam.
Ostatnio siedziałem nad tym tematem, czyli co zrobić ,żeby zwiększyć moc i moment w silniku 1Z.
Silnik najprostszy ze wszystkich. Tak jak pisali wyżej BOX to tylko wymuszenie większej dawki w nastawniku pompy. Ot i cała filozofia. Nie polecam tego rozwiązania.
Lepiej zainwestować w chip i wydajniejsze wtryski od 110KM lub 2.5 TDI- tzw. 216.
 
 
RRR18f1 

Auto: Audi B4 1.9TDI
Silnik: 1.9tdi
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16-02-2009, 13:06   

ok dzięki jeśli chodzi o box to już zrezygnowałem z tego a dla zainteresowanych podaję link jaki znalazłem jak samemu można zrobić sobie takiego box-a attachment:/1/77d3c019ca9aaf49.html#v
a takie pytanko jeszce mam do tych wtrysków jakie symbole mają te lepsze od 110KM albo 2.5 tdi i w które lepiej zainwestować jak byś mógł napisać jakie zamontowałeś i jak wiele mocy uzyskałeś dzięki temu
 
 
niwdew 
Ride for Fun

Auto: Passat B4
Silnik: 1Z
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Starachowice/Kraków
Wysłany: 16-02-2009, 20:48   

Same wtryski to około 10-20 KM zależnie od kondycji silnika, z ingerencją w ECU masz 125-140 KM w zależności od potrzeb i możliwości;) Wtryski jak wtryski tam chodzi o ciśnienia, kupujesz i masz od AFN albo wspominane 216, Wszystko w skepach a nawet w intercarsie
_________________
Ride for fun
Vorsprung durch Diesel
 
 
RRR18f1 

Auto: Audi B4 1.9TDI
Silnik: 1.9tdi
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-02-2009, 10:37   

Ok wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi zacznę kombinować od wtrysków a potem może pomyślę jeszcze o ingerencji w ecu ale nie box. Jak coś zrobię to się pochwalę jeszcze raz wielkie dzięki!
 
 
rolandg600 

Auto: audi b4
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 143
Skąd: switokrzuskie
Wysłany: 17-02-2009, 11:13   

niwdew napisał/a:
Same wtryski to około 10-20 KM zależnie od kondycji silnika, z ingerencją w ECU masz 125-140 KM w zależności od potrzeb i możliwości;) Wtryski jak wtryski tam chodzi o ciśnienia, kupujesz i masz od AFN albo wspominane 216, Wszystko w skepach a nawet w intercarsie
ja tam nie slyszalem zeby wtryski same daly 20KM a cisnienie wtryskiwaczy z 1z czy afn jest takie same tylko roznia sie srednica otworków rozpyalczy 1z 0.194mm, afn 0.205mm, zas z 2.5tdi maja 0.216mm, zwiekszenie mocy polega ogolnie na zwiekszeniu dawki paliwa a co za tym idzie cisnienia doladowania, jak wstawisz opornik to bedzie w calym zakersie obrotow >cenzura< dawka a cisnienie doladowania pozostaje to samo jest wtedy zadyma za smochodem i nic nie widac :lol: duza dawka w calym zakresie obrotow jescze bez zwiekszenia cisnienia doladowania jest zlem dla silnika, ale moim zdaniem samymi wtryskami nie da rady podniec mocy o 20KM bo niby jak jak nie da sie paliwka to i koni nie przybedzie, moze i jestem w bledzie jak tak to niech ktos mnie poprawi
 
 
niwdew 
Ride for Fun

Auto: Passat B4
Silnik: 1Z
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Starachowice/Kraków
Wysłany: 17-02-2009, 11:53   

rolandg600 napisał/a:
a cisnienie wtryskiwaczy z 1z czy afn jest takie same tylko roznia sie srednica otworków rozpyalczy 1z 0.194mm, afn 0.205mm, zas z 2.5tdi maja 0.216mm,

Racja mój błąd, chodzi o srednice.
Co do zwiększenia mocy to jednak obstaje przy swoim, większe końcówki podadzą wiecej paliwa, Dokładny przyrost mocy tutaj jako eksperta polecam ................................ wiem że swego czasu zajmował sie wtryskami.
Pozdro
_________________
Ride for fun
Vorsprung durch Diesel
Ostatnio zmieniony przez Master's 18-02-2009, 10:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rolandg600 

Auto: audi b4
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 143
Skąd: switokrzuskie
Wysłany: 17-02-2009, 13:44   

to normalne ze przez wieksze otworki przy takim samym cisnieniu wtrysku wiecej wpadnie paliwka ale czy az o tyle sie zwiekszy moc?
 
 
niwdew 
Ride for Fun

Auto: Passat B4
Silnik: 1Z
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Starachowice/Kraków
Wysłany: 18-02-2009, 10:18   

Podałem link ;) poczytaj. Dla mnie wiekszy wtrysk + program to dobra modyfikacja do takiego silnika.
_________________
Ride for fun
Vorsprung durch Diesel
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN
Wiek: 77
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5640
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2009, 10:25   

niwdew napisał/a:
rolandg600 napisał/a:
a cisnienie wtryskiwaczy z 1z czy afn jest takie same tylko roznia sie srednica otworków rozpyalczy 1z 0.194mm, afn 0.205mm, zas z 2.5tdi maja 0.216mm,

Racja mój błąd, chodzi o srednice.
Co do zwiększenia mocy to jednak obstaje przy swoim, większe końcówki podadzą wiecej paliwa, Dokładny przyrost mocy tutaj jako eksperta polecam .....wiem że swego czasu zajmował sie wtryskami.
Pozdro


niwdew....bez reklamy proszę bo jak się >cenzura<ę to wyproszę cię z forum
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
niwdew 
Ride for Fun

Auto: Passat B4
Silnik: 1Z
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Starachowice/Kraków
Wysłany: 18-02-2009, 13:58   

Ku wyjaśnieniu..., chodziło mi o to że wspomniany user zamieniał u siebie wtryski i cośtam o tym wie. Jeśli to reklama to niechcący i niecelowo. Ekspert okej za mocne słowo, powinno być "ktoś kto to robił u siebie". :?
A do autora wątku: wszelkich info najrzetelniej udzieli ci ktoś kto bedzie ci przy aucie grzebał ( czyt. robił program), wtryski też pomoże dobrać tak żeby było O.K
_________________
Ride for fun
Vorsprung durch Diesel
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group