Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
wtryskiwacze 1.5dci
Autor Wiadomość
marian11 

Auto: renault clio
Silnik: 1.5dci
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-07-2009, 00:08   wtryskiwacze 1.5dci

Witam
Prosze o pomoc kolegow z forum.
mam renault clio 1.5dci.
przejde odrazu do rzeczy.
Auto slabe nierowna praca klopot z odpalaniem (dluzej krecil ok10 sekund)
auto zaprowadzilem do mechanika ten stwierdzil ze wtryski. Wtryski zawiozl mechanik do warsztatu ktory sie tym zajmuje zaplacilem 1200 za naprawe 4 wtryskow common rail i poinformowano mnie ze mam wyczyscil caly uklad. Mechanik z tego co wiem wymienil mi filtr i jakos wyczyscil pompe wtryskowa przeplukal czystym paliwem. Nastepnie wtryski zostaly zamontowane na silnik kazdy na swoim miejscu wczesniej mechanik je poznaczyl. w aucie niebylo nic robione z kodami ktore ponoc wystepuja w tych wtryskach. auto chodzilo dobrze ale po 2 dniach zgaslo i niezapala. mechanik rozlozyl rece. zawiozlem wtryski do warsztatu w ktorym byly poinformowano mnie ze (przepraszam za niefachowe slownictwo) ze nadmiary/przelewywanie jest duzo wyzsze - nieznam sie na tym wiec wytlumaczono mi ze z 10 na 30. czyli na moje o 200% wiecej.
co sie stalo? dlaczego wtryski zle dzialaja? pytam bo niewiem gdzie tkwi blad?
mam do ludzi z forum pytanie (byc moze sa wsrod nich mechanicy od tych ukladow)
kto mogl popelnic blad? mechanik czy warsztat ktory naprawial wtryski?
mechanik - powiedzial mi ze wszystko zrobil dobrze ze to wtryski zle naprawione.
warsztat poinformowal mnie ze moze wyslac czesc do ekspertyzy. ze montuje oryginalne czesci delphi. widzialem tez karte prob z wynikami po naprawie i po uszkodzeniu. czy to mozliwe zeby padly po 2 dniach?
prosze dac znac doradzic
pozdrawiam
 
 
sss25 

Auto: Range Rover TDV8
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 130
Skąd: UK
Wysłany: 02-07-2009, 01:15   

skoro idzie paliwo w przelew jest oczywiste ze wtryski żle zrobione
 
 
wojbyl 

Auto: Renault Laguna
Silnik: 2.2dci
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Ełk
Wysłany: 02-07-2009, 07:14   

Gdzie robiłeś wtryski, w jakim zakładzie? Daj do weryfikacji (z użyciem EPS200) do innej firmy w W-wie jest ich kilka np: BS Remo Truck, BS Maliński, BS Chiniewicz.
 
 
marian11 

Auto: renault clio
Silnik: 1.5dci
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-07-2009, 17:49   

Witam
Sek w tym ze widzialem te wtryski jak dzialaja. nieznam sie na tym widzialem je tez jak dzialaja po tych 2 dniach. niechce podawac gdzie robilem dopiero jak sie dowiem gdzie przyczyna (niechce nikogo oskarzac bez podstawnie) napisze ze nie jest to serwis boscha. warsztat ten ma dobra opinie z tego co sie popytalem. sss25 napisal ze wtryski zle zrobione ale jak to zle zrobione skoro ponoc wmotowane oryginalne czesci hhhmmm? auto 2 dni chodzilo elegancko ostatnie tak sie nim jezdzilo jak je kupilem.
czyli co mi doradzacie??
 
 
Krzysztof 


Auto: Golf Variant
Silnik: AJM 185KM
Wiek: 49
Dołączył: 27 Mar 2004
Posty: 753
Skąd: Katowice
Wysłany: 02-07-2009, 20:49   

Jeśli nie wyczyściłeś całego układu paliwowego łącznie ze zbiornikiem, wszystkimi przewodami, filtrem paliwa łącznie z obudową oraz pompa wysokiego ciśnienia pozostała ta sama, to masz pewne, że wtryski ponownie zapchały się opiłkami i przytarły.
Takiego uszkodzenia wtrysków niestety ale nie uznają jako reklamacje.
_________________
DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
 
 
 
marian11 

Auto: renault clio
Silnik: 1.5dci
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-07-2009, 22:27   

Byl wymieniony filtr paliwa, mechanik jakos przeplukal pompe tzn wlal w nia czyste paliwo i tak przeplukiwal. To mozliwe ze wtryski padly po 2 dniach?? Warsztat w ktorym byly robione mowi ze po tych 2 dniach uzytkowania wtryski zostaly rozebrane wyczyszczone zlozone ustawione i sprawdone na maszynie i powiedziano mi ze juz niedzialaja tak jak przy odbiorze. czyli mogl zawinic brudny bak? auto ma 80tys przebiegu od nowosci. czytalem tez ze te pompy sie luszcza/opilkuja ale po 80tys przebiegu? ktos sie spotkal z takim problemem???
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN
Wiek: 78
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5654
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2009, 09:55   

Trudno ppowiedzieć "od czego muchy padają". Warsztat który robi wtryski zazwyczaj pakuje nowe elementy do środka...więc przyczyna musiala przypłynąc z paliwem. Trudno kogoś winić że źle wykonał robotę. Mechanik także musiał swoje zrobić dobrze, gdyż w przeciwnym razie nie ujechałbyś 2 dni. Może masz paliwo z jakimś kwasem i to ono spowodowalo destrukcję
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
marian11 

Auto: renault clio
Silnik: 1.5dci
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 4
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-07-2009, 00:34   

Warsztat zapewnia mnie ze uzywa tylko oryginalnych czesci delphi. dzis bylem w te firmie ok 1h tlumaczono mi ze tak jak pisal Master's wtryskiwacze padly od zlego paliwa. Jest mozliwe ze po 2dniach do takiego stopnia moga one ulec zepsuciu ze nagle zgasnie silnik i jest niedoodpalenia? moze mam cos w silniku? W warsztacie powiedziano mi ze nawet jakbym zaplacil jeszcze raz za naprawe to mi ich niezrobio bo za 2 dni znow przyjade z pretesjami. Ale co ja jestem k....a winiem tankuje na stacji paliw a nie jakas lipe z beczki. Mysle ze warsztatowi temu mozna ufac co do pakowaia nowych elementow do srodka (jak pisal masters)w czasie mojego pobytu przyjeto tam 2 auta na wtryski. sss25 pisal ze wtryski zle zrobione - istnieje taka mozliwosc? czy moze jakas pomylka w naprawie zly montaz? jestesmy tylko ludzmi.
 
 
Krzysztof 


Auto: Golf Variant
Silnik: AJM 185KM
Wiek: 49
Dołączył: 27 Mar 2004
Posty: 753
Skąd: Katowice
Wysłany: 04-07-2009, 01:14   

marian11 napisał/a:
czytalem tez ze te pompy sie luszcza


dobrze czytałeś, to jest przyczyna ponownego uszkodzenia wtryskiwaczy opiłkami z pompy.
Dlatego procedura serwisowa przewiduje nie czyszczenie lecz do wymiany wszystkie elementy układu paliwowego by klient za 2 dni nie wrócił z reklamacją. Te opiłki "rozejdą się" z paliwem po całym układzie paliwowym.
Pod mikroskopem doskonale widać opiłki w kształcie igieł, które przebijają się przez papierowy wkład filtra paliwa i zatrzymują się we wtryskiwaczach powodując ich awarię.
_________________
DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group