Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
Usuwanie filtrów cząstek stałych (DPF)
Autor Wiadomość
kmink 
Pan i władca ;-)

Auto: Golf R
Silnik: 2.0T 270Hp CDLF
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 145
Skąd: Poznań/Wałbrzych
Wysłany: 04-02-2010, 19:31   

Master's napisał/a:
Ja jestem zdania że filtry FAP są doskonałym wynalazkiem i mi sie to bardzo podoba ze doczekaliśmy czasów gdzie diesle miaja "białe" rury wydechowe. Złoty medal dla konstruktorów i ekologów


Jeśli chodzi o estetykę to OK, ale po co mieszać w to ekologie?
_________________
Chiptuning, Filtry FAP/DPF - profesjonalna diagnostyka, regeneracja, wymiana, naprawy, usuwanie.
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
 
 
R5-TDi 

Auto: Transporter
Silnik: ACV
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 42
Skąd: Polska
Wysłany: 05-02-2010, 13:15   

Problemy pojawiają się w autach głównie użytkowanych na krótkich dystansach.
Kręcisz się tylko po małym mieście i raz do roku jedziesz na wczasy?
Odpuść diesla z DPFem.
Pozdr.
 
 
tm 


Auto: e46 M3
Silnik: noisy
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 464
Skąd: The Lone Star State
Wysłany: 05-02-2010, 19:37   

kmink, co ma do tego estetyka?

przecież tu tylko chodzi o ekologię i zdrowie, ponad 99% cząstek stałych (PM) jest zatrzymywana przez DPFa
teraz każdy silnik o ZS (Diesel) będzie wyposażony w DPF

ten czarny dym emitowany z wydechu to właśnie cząstki stałe, które są rakotwórcze a właściwie szkodliwe są substancje zaadsorbowane przez cząstki węgla


a mnie ciekawi jak sprawują się w sensie częstotliwości regeneracji czynnej silniki z filtrami katalitycznymi spalin zamontowane blisko silnika - VW, czy chociażby system DPNR Toyoty :?:
 
 
kmink 
Pan i władca ;-)

Auto: Golf R
Silnik: 2.0T 270Hp CDLF
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 145
Skąd: Poznań/Wałbrzych
Wysłany: 05-02-2010, 22:16   

tm napisał/a:
kmink
...ten czarny dym emitowany z wydechu to właśnie cząstki stałe, które są rakotwórcze a właściwie szkodliwe są substancje zaadsorbowane przez cząstki węgla...


hehe

Jeżeli cząstki węgla zostaną w FAP/DPFie to te toksyczne/rakotwórcze związki i tak sobie dalej wylatują z naszych wydechów...

Przyczepione do cz. węgla opadają na dół, natomiast pozbawione swojego"przyjaciela" latają sobie frywolnie zamiast opaść na "ziemię" ... częściej więc wtłaczamy je do swojego organizmu....

A co z energią zużywaną na produkcję,transport,utylizację tych wynalazków?

A co z dodatkową dawką paliwa wtryskiwaną podczas trybu czyszczenia/wypalania?

Oficjalnie auta z f.cz. stałych nie "palą" więcej ale dziwnym trafem po jego wywaleniu średnie "spalanie" maleje?

0,5l/100km - hm... ile to daje na 100ooo km? tak 500litrów niepotrzebnie spalanej ropy..
_________________
Chiptuning, Filtry FAP/DPF - profesjonalna diagnostyka, regeneracja, wymiana, naprawy, usuwanie.
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
 
 
TREC_LONDYN 
zoom -zoom

Auto: MAZDA 6
Silnik: 2.0 143 hp
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: znajomy mi pokazal
Wysłany: 08-02-2010, 00:24   

Czyli z tego wynika ze filtr nie przeszkadza jezeli jest robota dobrze wykonana....

Widzialem pasaty po wirusowaniu i to co sie dzialo jadac za nim to tragedia jak za autobusem....

W takim razie czekam na odpowiedz w temacie MAZDA6

Pozdrawiam Karol
_________________
ODZYWKI-SUPLEMENTY-DIETY- LONDYN I OKOLICE

2489116 Moje gg
 
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN
Wiek: 78
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5641
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2010, 09:04   

TREC_LONDYN napisał/a:


W takim razie czekam na odpowiedz w temacie MAZDA6

Pozdrawiam Karol


W maździe DPF-a nie usuwałem i nie wiem czy będe potrafił. Sterownik Denso, architektura programu chińska. Posiedzieć można nad tym tematem...ale trzeba miec czas
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
tm 


Auto: e46 M3
Silnik: noisy
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 464
Skąd: The Lone Star State
Wysłany: 08-02-2010, 09:34   

kmink, jeśli chodzi o wprowadzenie DPF na rynek muszę przyznać Ci 100% rację, jest to większy koszt niż zysk a zapłaci przeciętny kowalski
teraz kolej na reaktory SCR i AdBlue, hehe

jeśli chodzi o zaadsorbowane substancje przez cząstki węgla, na pewno część z nich zostanie rozbita, utleniona, itp. a nie tak, że wszystkie sobie wylecą z rury


nikt nie odpowiedział na moje pytanie:

jak sprawują się, w sensie częstotliwości regeneracji czynnej, silniki z filtrami DPF, np. te z filtrai katalitycznymi spalin zamontowane blisko silnika - VW, czy chociażby system DPNR Toyoty :?:
 
 
Przemo73 

Auto: 307
Silnik: 2.2 HDi
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2010, 12:04   

Master's napisał/a:
TREC_LONDYN napisał/a:


W takim razie czekam na odpowiedz w temacie MAZDA6

Pozdrawiam Karol


W maździe DPF-a nie usuwałem i nie wiem czy będe potrafił. Sterownik Denso, architektura programu chińska. Posiedzieć można nad tym tematem...ale trzeba miec czas


Ja w swojej cytrynie zamontowałem emulator DPF/FAP i od 4 miesięcy mam święty spokój... zrobiłem to w warsztacie koło Międzyrzecza, z tego co wiem we Wrocławiu to też robią ci sami, jakby co mam do nich numer więc możesz zadzwonić i dowiedzieć się czy w Twojej maździe zrobią to. Mają też swoja stronkę, nie wiem czy tu linki można podawać bo jeszcze wezmą mnie za jakiegoś przedstawiciela handlowego:D w każdy razie w google wpisz "filtr fap" i pierwsza strona to oni:) tak ja ich znalazłem:) ewentualnie kontakt na priva to dam telefon.

pozdro
_________________
Kiite gokuraku, mite jigoku
 
 
TREC_LONDYN 
zoom -zoom

Auto: MAZDA 6
Silnik: 2.0 143 hp
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: znajomy mi pokazal
Wysłany: 08-02-2010, 13:33   

Master nie musze usowac tego filtra bo nigdy z nim nie mialem problemow!!!

Chodzi mi o to czy potraficie tak zawirusowac auto co bym nie musial tego robic i usowac ...

Dlatego sie pytam bo wolal bym sie odrazu pozbyc problemu i go usunac odrazu z wgraniem wirusa...

Bo z Londynu troche daleko jechac na poprawki... A koszt lawety troche drogi

Jak mozesz to odpowiedz tu :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7207

Aha Kolego ile zaplaciles za taka przyjemnosc usuniecia tego filtra?

Pozdrawiam Karol
_________________
ODZYWKI-SUPLEMENTY-DIETY- LONDYN I OKOLICE

2489116 Moje gg
 
 
 
Lelon 

Auto: C-Max
Silnik: 2.0TDCi 136KM
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 74
Skąd: Raszyn/W-wa
Wysłany: 08-02-2010, 13:47   

kolego, za przeproszeniem zawracasz dupe... zadajesz 5 razy te same pytanie w każdym wątku...


Masters napisał, że jak program jest dobrze zmodyfikowany to nie powoduje >cenzura<ści z FAP/DPF, a Masters raczej potrafi prawdłowo zmodyfikować program, right?


Poza tym, nikt nie zagwarantuje Ci, że nie będziesz miał problemów z DPF/FAP, bo to zależy od wielu czynników niezależnych od tunera, kumasz?
 
 
TREC_LONDYN 
zoom -zoom

Auto: MAZDA 6
Silnik: 2.0 143 hp
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: znajomy mi pokazal
Wysłany: 08-02-2010, 22:46   

Sluchaj Kolego nie pytam sie ciebie tylko mastera...

I nie zawracam dupy tylko kulturalnie pytam i czekam na odpowiedz....
_________________
ODZYWKI-SUPLEMENTY-DIETY- LONDYN I OKOLICE

2489116 Moje gg
 
 
 
marewel 

Auto: B5 FL
Silnik: AVF
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 602
Skąd: Chełm
Wysłany: 08-02-2010, 23:04   

TREC_LONDYN napisał/a:
aster nie musze usowac tego filtra bo nigdy z nim nie mialem problemow!!!


Poczekaj jeszcze troche,nie wiem czy jakis normalny silnik wytrzyma jeżdżenie pol na pol z ON w oleju.
 
 
Lelon 

Auto: C-Max
Silnik: 2.0TDCi 136KM
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 74
Skąd: Raszyn/W-wa
Wysłany: 09-02-2010, 11:45   

co za bzdura... wszystkie silniki z DPF jeżdżą "pół na pół" ON z olejem Twoim zdaniem? :lol:
 
 
TREC_LONDYN 
zoom -zoom

Auto: MAZDA 6
Silnik: 2.0 143 hp
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 9
Skąd: znajomy mi pokazal
Wysłany: 09-02-2010, 16:11   

marewel, ani razu mi sie jeszcze nie zdarzylo zeby oleju bylo ponad miare !!! :P
_________________
ODZYWKI-SUPLEMENTY-DIETY- LONDYN I OKOLICE

2489116 Moje gg
 
 
 
maciek3 


Auto: BMW 320d/Toyota
Silnik: Diesel/Diesel
Wiek: 29
Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 115
Skąd: Lubień Kujawski
Wysłany: 09-02-2010, 17:20   

W maździe jest specjalny znak na bagneci po którego przekroczeniu producent nakazuje wymiane oleju :)jest to myśle dobre rozwiązanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group