Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
Renault Scenic II 1.9dci 120Km, warto chipowac?
Autor Wiadomość
Lupo3L 

Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 35
Skąd: polska
Wysłany: 17-02-2011, 00:07   Renault Scenic II 1.9dci 120Km, warto chipowac?

witam.

tak jak w temacie, 1.9 dci 120 tys przebiegu 120km., 6 biegowa skrzynia

pare pytanek"

1) ile mniej wiecej wycchodzi sie z takich silnikow,

2) czy nadaja sie do chiptuningu ?, nie szkodzi zbytnio dla tego silnika modyfikacja

3) spalanie duzo wzrosie ?

4) czy jakies podzespoly sprzeglo itp szybciej sie zuzywaja ?
 
 
quake 

Auto: A4
Silnik: AVF
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 184
Skąd: Katowice
Wysłany: 17-02-2011, 12:07   

Ad1 raczej mniej niż więcej a dokładniej zależy od wersji ,jeśli 120 KM to 140-150 KM i niewiele więcej momentu niż w serii
Ad2 Moim zdaniem ten silnik nie nadaje się
Ad3 Nie powinno jesli nie będziesz deptał mocniej,jeśli będziesz zależy od prawej stopy
Ad4 Sprzęgło jest piętą achillesową tego silnika ,nie mówiąc już o panewkach itd
Słowem - nie inwestuj w chiptuning jeśli masz 1.9 dCi
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN
Wiek: 77
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5640
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2011, 12:32   

roczek budowy poprosze albo typ silnika
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
michal87 

Auto: Leon Cupra4
Silnik: ARL
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-02-2011, 22:14   

U mnie f9q 120Ps był zrobiony na 164ps i 360Nm rok tak prawie 50kkm zrobiłem i nie było problemów, sprzęgło przy robieniu chipa miało przelot 120tyś przy sprzedaży auta 170kkm było ok. jedynie co to wewnętrzne przeguby nie dawały rady. a auto pałowałem bardzo mocno... doładowanie 1,45...

pozdr
 
 
Lupo3L 

Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 35
Skąd: polska
Wysłany: 19-02-2011, 01:36   

2003 rok, jak znajde podam typ silnika
 
 
fazis 
fazis

Auto: A4 B5 AVANT
Silnik: AVG powered by Ali
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: było S jest PO
Wysłany: 22-03-2011, 08:57   

Ja się podepnę do tematu - mam kumpla, który jest posiadaczem, rok 2004, ma nowe (nie regenerowane) turbo, nowe sprzęgło dwumas itp, panewki podobno też zrobione. Może próbować coś zdłubać czy nie? Przebieg prawie 200kkm
_________________
Ali Power - 140@310
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN
Wiek: 77
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5640
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-03-2011, 08:11   

fazis napisał/a:
Ja się podepnę do tematu - mam kumpla, który jest posiadaczem, rok 2004, ma nowe (nie regenerowane) turbo, nowe sprzęgło dwumas itp, panewki podobno też zrobione. Może próbować coś zdłubać czy nie? Przebieg prawie 200kkm



trzeba spróbować :)
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
marewel 

Auto: B5 FL
Silnik: AVF
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 597
Skąd: Chełm
Wysłany: 24-03-2011, 08:28   

Masters ale gwarancja tylko do bramy? :D
 
 
fazis 
fazis

Auto: A4 B5 AVANT
Silnik: AVG powered by Ali
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: było S jest PO
Wysłany: 24-03-2011, 09:03   

Aaa bo robicie wode z mózgownicy. Wierzyć mi się nie chce, żeby te motorownie były tak słabe że nie przyjmą +20%. Przecież większość motorowni to przyjmuje wzrosty +30% i conajwyżej poddymia.

Czyli co - warto ryzykować czy nie? Kumpel nie chce wielkich cudów 140KM i 310-320Nm.
_________________
Ali Power - 140@310
 
 
Master's 
Moderator
staff

Auto: Seat Leon FR
Silnik: BMN
Wiek: 77
Dołączył: 25 Mar 2004
Posty: 5640
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-03-2011, 12:06   

140 PS to jak Chuck Noriiis :) z półobrotu :)
_________________
dieser Betrieb arbeitet ohne GEWINN.
Das war nicht so geplant, das hat sich so ergeben !
 
 
fazis 
fazis

Auto: A4 B5 AVANT
Silnik: AVG powered by Ali
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: było S jest PO
Wysłany: 25-03-2011, 13:12   

No to teraz nie wiem jak to zrozumieć - bo z jednej strony półobrót dla Chucka to pryszcz, ale z drugiej strony nawiązanie do Chuck-a jest często synonimem niemożliwego. :)

Czyli w końcu co? Te 140 jest dla tej motorowni do zrobienia czy nie?
_________________
Ali Power - 140@310
 
 
michal87 

Auto: Leon Cupra4
Silnik: ARL
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2011, 21:11   

fazis, nawet 160ps jest do zrobienia ....
 
 
xtonyx 
straight edge!


Auto: renault megane
Silnik: 1,9 dci 120KM@150KM
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 15
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-04-2011, 22:25   Re: Renault Scenic II 1.9dci 120Km, warto chipowac?

Lupo3L napisał/a:
...
tak jak w temacie, 1.9 dci 120 tys przebiegu 120km., 6 biegowa skrzynia
...


Masz wykres - tak sam silnik - moje megane. Zauważalna róznica - bardzo fajnie sie jedzie. Jak dla mnie - warto.

http://img705.imageshack.us/i/dsc00649nd.jpg/
Mam 150KM i 355 Nm
_________________
Smoking is healhier than fascism!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group