Strona Główna

Forum użytkowników i miłośników diesli

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Polecamy:


Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana uszczelki pokrywy nastawnika pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
wahrocker 

Auto: gofer mk3
Silnik: 1.9 tdi 1Z
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Elbing
Wysłany: 15-11-2011, 15:43   wymiana uszczelki pokrywy nastawnika pompy wtryskowej

czy wymiana tej uszczelki wiąże się z ponownym "strojeniem" pompy?



(fotka poglądowa z netu)


mam delikatny wyciek i korci mnie żeby samemu to ogarnąć
 
 
owojtas 

Auto: Audi 80
Silnik: 1,9 TDI 1Z
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 67
Skąd: z lubelskie
Wysłany: 15-11-2011, 15:48   

tak po wymianie tej dolnej jak i górnej uszczelki wiąże się z ponownym ustawieniem nastawnika.
majac vaga i troche zdolnosci da sie to samemu zrobic w internecie i chyba nawet na tym forum jest instrukcja
 
 
wahrocker 

Auto: gofer mk3
Silnik: 1.9 tdi 1Z
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Elbing
Wysłany: 15-11-2011, 15:58   

wymiana oczywiście bez wyciągania pompy z auta (odkręcam tylko dekielek)
trzeba podpinać pod compa i stroić (dawkę paliwa)po wymianie samej uszczelki pod kopułka?
 
 
owojtas 

Auto: Audi 80
Silnik: 1,9 TDI 1Z
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 67
Skąd: z lubelskie
Wysłany: 15-11-2011, 18:19   

do samego dekielka nie trzeba ale jak ruszysz śrubki to żeby spod dolnego nie zaczeło lecieć a uszczelki to też w komplecie będą dwie. Tak więc aby dwa razy nie podchodzić do tego lepiej wymienic dwie
tu masz link do całej operacji
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741
 
 
wahrocker 

Auto: gofer mk3
Silnik: 1.9 tdi 1Z
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Elbing
Wysłany: 15-11-2011, 19:54   

owojtas dzięki za info

faktycznie.odkręcając tą małą trójkątną śrubę może polecieć z dolnej uszczelki,ale pozostałe 3 torxy już jej nie łapią
foty





nastawnik zostanie nieruszony (trzymają go 3 oddzielne śruby).to może dawka się nie rozjedzie :wink:

tu info z vwgolf.pl z tej operacji
kolo twierdzi że się uda

http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=14&t=135193
 
 
Dj.Fahoo 


Auto: IBIZA GT 1,9TDI
Silnik: ahu/asz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 115
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-11-2011, 09:26   

zazwyczaj wymienia sie 2 uszczelki...potem korekta dawki i wszystko działa elegancko
przed zdjeciem nastawnika zaznaczamy pozycje wyjsciowa
_________________
SPRZEDAM: sprzedam TURBINY BRD do tuningu1.9TDI nie regenerowane GG 7577066
 
 
wahrocker 

Auto: gofer mk3
Silnik: 1.9 tdi 1Z
Dołączył: 15 Lis 2011
Posty: 6
Skąd: Elbing
Wysłany: 21-11-2011, 21:58   

obecnie mam ustawioną dawkę 5,2 mg/R to trochę nie za mało?
które śruby muszę poluzować do regulacji nastawnika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group